
Marketing válság idején: mire figyelj oda?
Leírás
Van értelme ilyenkor marketingezni?
Milyen szavak, témák érzékenyek ilyenkor? Hogyan marketingezz etikusan, hogy ne üssön vissza a reklámod?
Változtak-e a hirdetési árak a járvány hatására?
Mivel lehet most figyelmet szerezni? Tényleg mindenki csak a vírusra figyel?
Tényleg nem vesznek semmit az emberek? Milyen ajánlatokkal lehet felkelteni a figyelmet most?
Ezekre a kérdésekre adok választ holnap reggel a Gazdagmami Showban!
Várlak hétfőn 9 órától itt az oldalon az élő adásban 🙂
—-
Jelezd, ha jössz az “★ Érdekel” gombra kattintva!
—-
Ha még sosem tartottál velünk élőben:
====================
Mi ez az élő adás és hogyan követheted?
====================
Mit kell tennem, hogy lássam a videót?
Ez egyszerű: gyere be a Gazdagmami oldalra hétfőn 9:00-kor és már nézheted is.
Kérdezhetek is közben?
Igen, természetesen.
Nem érek rá pont akkor, visszanézhetem felvételről?
Igen, a Videók között megtalálod ezt és a korábbi élő adások felvételeit is.
Honnan fogom tudni, hogy elindult?
Kérj értesítést az élő adásokról:
1. Gyere be a Gazdagmami oldalra és a borítókép alatt a Kedveled-Követed menüben kattints a “Követed”-re!
2. Állítsd be, hogy értesítést kérsz, amikor elindul az élő adás!
3. Amikor elindul a videó, kapsz egy értesítést a gépeden vagy a mobilodon, hogy a “Gazdagmami élőben van”.
Jössz? Jelezd az “★ Érdekel” gombra kattintva!